Västerås

Igår var jag till Västerås och hade de allmänt trevligt. Var min lillasyster Sara som behövde en dator så jag fixa och trixa så hon skulle kunna komma iväg. Vilket var trevligt. Jag prata med Sara de Laval och vi fick låna hennes mammas bil så då var det bara att dra iväg.
Vi åkte till Västerås, gick hur bra som helst. Kolla efter en dator till syrran och valde ut en MEN köpte den inte för vi ville inte ha den i bilen. SÅ vi drog in till stan och shoppa lite kläder och massa andra saker och sedan skulle vi vidare mot Ikea. Jag hitta så fint med båda sarorna var skeptiska och ville att vi skulle ta en annan väg. MEN vi kom fram. Väl på plats blev vi lite fundersamma för de fanns inga bilar på parkeringen. Så kom vi fram till IKEAs ingång och blev stoppade. De hade stängt IKEA pga för mycket snö på taken. Haha så prata med dem en stund och vi skulle få bensinersättning för att vi "åkt dit i onödan" Det var nice. En gratis resa till Västerås! Wuuhuuuu!

Sen kom vi hem, Syrran shoppa för nästan 10 000 kronor :O och jag för fem hundra MEN då är de storhandling av mat oxå (A) Haha. Men jag och De Laval var int elänge i Fagersta utan drog till Skinnsberg och hämta Fredrik. Sedan vart de allmänt härj och sedan sova!!! En helt awesome dag i alla fall!!!

Just nu funderar jag på att baka bröd. De skulle vara gott!
Vet inte. Haha vi får se.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0