Trött

Idag blev jag väckt av att telefonen ringde. klockan SEX på morgonen. INTE okej om man frågar mig. Usch hemskt. Men men .. Försökte somna om men lyckades inte alltför bra. MEN somnade om till slut och sov typ 30 minuter. Sen var de bara upp och duscha och ta på sig kläder. Nu sitter jag halvt påklädd och ska snart sminka mig. Sedan blir det iväg att jobba. Blite lite fundersam. Hade fixat jobb åt lillasyster men nu skiter hon i de.. Framstår mig i dålig dager och hon då!? Hur tänker hon? Jaja, jag kan inte göra så mycket mer.

Men ja snart möte och ska hämta nycklar och sedan fixa spanska och sedan träna. Oj oj oj mycket att göra idag. Bäst att jg sätter igång någon gång idag.

Och WICCY!! OM du läser min blogg. KONTAKTA MIG!!! I have a surprise! ;)

Jaja iväg på jobb med dig nu Jenny!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0