Oväntat möte

När jag var på väg hem från jobbet idag så mötte jag ingen mindre än Matthias Sörengård. Shit har knappt sett honom sen i somras innan han börja på läkarlinjen i Lund. Och nu hade han tydligen hoppat av och flyttat tillbaka till Fagersta. Intressant. Men inte tänker han stanna länge. Han är på väg till USA. Den killen kommer att gå långt. Det kan jag lova. Men det var roligt. Stod och prata i säkert 30 minuter. Det var otroligt trevligt.

Annars så träffa jag Thorbjörn idag och prata vidare om Ungdomsgården. Mycket trevlig prick det där. Och nu får jag mer och mer ansvar och det är alltid trevligt.

Nu ska jag börja på arbetspass nummer två. Men först lite mat.
Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0