Livet är tugnt

Livet är tugnt nu... Otroligt tugnt

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Jenny!

Minns du mig? :)



Vilken fin grav! Antar att det e din mammas?.. Jätte fint me påskliljor, ska jag me sätta på mina föräldrars grav.

Du hade rätt när du kommenterade min blogg, man blir starkare. Igår när jag städade rummet som mamma gjorde till sitt sovrum när hon blev sjuk så hittade jag julklappar till mig som jag skulle ha fått den julen hon gick bort, 2008. Dom låg under madrassen så jag visste inte att dom fanns där. Julen 2008 så öppna jag bara dom julklapparna som mamma redan hade lagt i julklapps kassen. Det va jätte jobbigt att veta att den som sist höll i sakerna va mamma.. Å jag vet att tiden läker alla sår, men ibland så gör det lika ont precis som det skulle ha hänt nyss. I år den 6 mars så va det 10 år sen min pappa gick bort å det känns hemskt att det kommer gå lika lång tid då mamma inte finns.. Jag kom mamma mycket närmare efter att pappa gick bort så mammas död e mer känslig. Ta mig inte fel nu, jag älskade/älskar min pappa precis lika mycket som min mamma! Men stod mamma närmare..



Jag bifogar min mailadress ifall du vill lägga till mig. Prata "deeptalk" eller bara snacka skit :)



Kram

2010-03-29 @ 11:50:16
URL: http://thecatprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0