9 Januari - 10

Sitter nu i Västerås och det är egentligen den 10 Januari.. Men ORKA?!?!! HAha

japp dagen gick till som följande.. Vaknade ganska sent och käkade min frukost.. Grabarna drog och käkade pizza och jag gick med Lars till stan och handlade lite . När vi varp å Lidl så hittade jag en 20:lapp. Woohooo gratis mat denna dag då =) YEES.. Jaja, Sedan när jag kom hem var grabbarna där och dem ville ha tacos... Ojoj oj så vi gjorde iordning det :D Gott var det. Sedan så fixa jag till mig och vi drog sedan till Västerås. Vi förfestade hemma hos någon Jonathan. han var HUR trevlig som helst.... Sen var de en kill. Patrik heter han. Han var ASsnygg så jag hade mycket svårt och släppa blicken från honom. Haha. Efter ett tag så kom han fram och sa "Du gkor på mig. Är det nåt prolem?" Jag svara "Ja, itt problem är att du är så snygg....." HAha sedan hängde vi HELA kvällen. Blev även utgång och det var hur många grabbar som helst som kom och ville juda mig på drinkar och klängde och smekte och skit. Så Patrik kom och sa att "Låt bli min tjej, eller vill ni ha er en omgång" (Patrik har stora fina muskler ;) ) SÅ ja oh den där Patrik. Me Gusta Muchisimo!!!!!!! Hehe. Sedan fortsatte vi festa hemma hos Jonathan. Det var fullt ös medvetslös och jag tror vi åkte hem vid sex på morgonen. ... så jag är SLITEN!!!!

Glömde även min kamera hemma. HUR FÅR MAN VA SÅ DUM!??!?!??!?!??!??!?!?!??!??!?

Jajaja... Det var min dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0