7 Januari - 10

Oj vilken awesome dag. Mycket kanske beror på att jag varit alldeles för trött men nej. Igår när jag skulle sova så gick det bara inte. Ena stunden var det för varmt och andra för kallt. Så Tompa den stackaren fick inte heller sova. Stackare. Men hoppas han tycker om mig i alla fall. Och när jag vaknade såg jag ORDAGRANT ut some tt lejon. Fast mitt hår är mer åt det svarta hållet ;) Haha. Tompa ville så gärna ta kort men innan han hann hitta kameran så hade jag smackat upp det i en toffs ;)

Vi gick upp ganska tidigt och jag bestämde mig för att vi skulel städa i lägenheten. Så fram med dammsugaren och golvmoppen. Och städa - det gjorde vi =) Haha Tack för hjälpen. Sedan så sminkade man sig lite och drog på sig kläder och sedanvar det dags att gå till bowlinghallen och möta upp Sara. Hon var redan där och vi satt och tjålade en liten stund :D Sedan började vi spela. Två serier körde vi. Jag vann såklart :D Vi gick sedan hem till mig och lagade mat. Kyckling, ris, currysås och sallad bjöds de på . Nisse hade nu kommit hem till mig. Vi lagade mat och käka.. MUMS... Sedan kom de en gubbe och plingade på men jag öppnade inte. Sen ringde han på grannen och det han ville var att sälja comviq - snackis abonemang. Haha.. Oj oj oj oj oj oj oj . Men men Ja sedan härjade vi/jag på lite i vardagsrummet :D MYCKET trevligt. Sen drog de hem. Ganska så raskt efter Sara dragit hem så kom Tompa. Så nu sitter vi och inte gör någonting och ska snart sova :D så


JUST JA : G som i Djungelboken ;)

NATTI NATTI!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0