6 Januari - 10

Mest hemmamys har dagen beståt av.
Vaknade ganska sent och både jag och Tompa klädde på oss kläder och käkade lite frukost. JAg sminka mig och hanrakade sig och sedan plockade vi lite här hemma. Sedan var det ner i soffan som gällde. Vi hade ett riktigt svettigt trääningspass och sedan lagade HAN mat :O Potatis och rostbiff med en riktigt stor sallad fick jag :D MUMS.. Han är fin den där karln. Vi har inte gått ut någonting idag då det är minus 30 :O Så vi höll oss inne!!

Nu ikväll har vi legat med tända ljud och kollat på film! Nu blir det snart sängen tror jag. Är så otroligt seg. I morgon blir de i alla fall Bowling med Sara d-L och sedan mat =) Kommer bli en niiiice dag =)

Natti Natti folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0