5 Januari - 10

Ah min syster driver mig till vansinne... SUCK .. Hon kommer inom kort inte bo kvar här tror jag.

Idag har hon varit upp och skrikit i porten som ett å annat fyllo ... Jag ringer och säger att jag INTE är hemma och ändå står hon och bankar på. Det lyser juh uppe hos mig och därav så måste jag juh vara hemma eller hur. Men kan inte lämna någon lampa på heller.. Nej nej de går inte. Helt stört!!!!

Idag har jag tränat arselet av mig... ORDAGRANT!!!! Haha ;) tränat rumpan samt överkropp idag... Tompa är en sån bra människa. Han puschar och gör så att det finns ett go i mig. AH han får mig att må så bra =)

Annars har jag inte gjort så mycket mer. Tänkte gå på stan poch köpa mig skitpapper men när jag såg att de var - 25 grader så SKET (hahahhahahhaha) jag i de ;) Så var hemma. Gjorde en riktigt god sallad och hade de mys idag. Mys med en jäkla massa träning!!! Haha....

Nu blir de film och sedan Natti!!

Försöker vända dygnet lite... Går inte så JÄTTEbra.. Haha. Men lägger mig innan tolv nu varje natt i alla fall :D Ska komma i säng innan elva ikväll :D får se hur de går.

Kram till er alla :D

Kommentarer
Postat av: Wiccy

Synd att det SKET sig med att köpa skitpapper haha :P Du är rolig du.

2010-01-05 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0