4 Januari - 10

Attans vad trött jag var i morse när jag vaknade.  Men kokade mig lite gröt och sedan gick jag ut på en långpromenad. Var så himla skönt ute. Sen när jag väl var hemma så fortsatte jag med lite styrketräning. Körde lår och armar. Det var skönt. Sen satte jag mig ner i köket och började sortera alla mina papper från 2009. MEN de va så otroligt mycket och jag hann inte klart idag ..

Senare mot eftermiddagen så gick jag ut och gick en kort vända till . Ah så skönt att vara ute i friska luften. Sen träffa jag mina grannar som hade samlat in till ett litet möte för hur vi ska bemöta den nyinflyttade tjejen (dvs min syster Sara) Jag tror jag fick dem att förstå att hon är tonåring och vet inte riktigt vart alla gränser går och att jag skulle prata med henne igen ... Så lär väl ner och göra det snart...

Efter detta så gick jag till servus och sedan ner till Farmor..

NU ligger jag och gosar med Tompa <3

Updaterar förmodligen efter jag varit ner till Sara..

Kram allihopa:D

Kommentarer
Postat av: Michael

SKit i henne och låt henne bli utslängd...

2010-01-05 @ 17:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0