3 Januari - 10

Vaknade väldigt sent och gick upp, käkade frukost och sedan blev det en långpromenad med Karro. Det var härligt i kylan :D

Jag gick hem till mig och käkade lite mat och lugnade ner mig lite.. Gjorde egentligen inte så mycket. Snackade lite med Tompa om hur jag ska hantera hela situationen med Sara och så .. Hmm kom inte fram till så mycket... Hmmm... I vilket fall som helst så messa Karro och sa attt jag kunde komma över och käka lite pizza med henne och hennes familj om jag ville. Och det ville jag så då var det bara att dra på sig kläderna igen och dra dit. Vi käkade och allmänt härjade runt :D

MYCKET trevlig kväll.. Tills man kommer hem. Jag blir uppmött av OTROLIGT arga grannar som är på väg ner till henne för att hota med att kasta ut henne. Jag lugnar ner min granne och säger att jag tar hand om det då jag känner henne. Jag går upp till mig och tar av mig lite kläder och då hör jag hur tjejerna går ut för att röka. Så jag sticker ut huvudet genom fönstret och förklarar läget. Tacken jag får är arga tjejer (saras vänner) som är arga för att jag alltid ska dalta med henne och hålla koll på vad hon gör och med vilka hon gör sakerna med. Jag förklara att det är vardag och de kan INTE festa varje dag då folk jobbar. De kanske har jullov men VI jobbar... Och jag berätta att de hotat med vicevärden men lyssnade dem? Nejje.... Suck.. Men nu ska jag skita i de med. Vill de hamna hos vicevärden så visst fine för mig. Jag försökte vara snäll och ge henne en till chans. Men nu verkar de inte bli fler sådana.... SUCK ..

Annars en helt kanondag =) Fårr höra massa bra saker om mig. Både om hur bra jag är som person men även hur fin jag är på utsidan. Så jag är glad idag :D

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0