24 Januari - 10

Vaknade ganska tidigt och skjutsade in Tompa till Västerås. Fick sedan skjuts hemAv en av hans polare =9 Mycket trevligt =) Sedan kom jag hem och satt ett tag men ville sedan göra någonting så jag gick och gymma. Var på gymmet i två timmar ungefär. Haha =9 Sköööönt. Sen ner till syrran och prata lite räkningar och så . sedan upp till mig och spela "Med Andra Ord" Jag vann alla gånger oväntat eller hur? Eller NOT haha. men men. Sen haft tvättstuga nu ikväll. Nice fått det tvättat.

I morgon blir det att fylla i alla volontärpapper och skicka in dem. Kommer stänga av mobilen och internet för att få klart de här nu! MÅSTE in i morgon!!!!!

Annar så Natti Natti när ni väl tänker sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0