23 Januari - 10

Vaknade klockan åtta när mobilen ringde. "Jenny det är dags att gå upp"... Jag klev motvilligt upp och packade i ordning alla mina saker och gjorde iordning en stor frukost. Åt den och packade i ordning det sista och började gå mot cenrum. Där mötte jag upp Lollo och Lii och sedan gick vi till Pingstkyrkan. DÄRIFRÅN skulel vi åka till BORLÄNGE och bada :D Hihi .. Det var lite strul med pengar och annat skit men .. Det löste sig och vi alla åkte med. Väl på plats så mötte vi upp Wiccy =)  Woohoooooo Sen var vi och bada. Det var otroligt trevligt, många skador som vanligt när man är iväg på ett äventyrsbad Haha. Pratade även med lite nya människor och så. Det var en trevlig resa.

Sedan kom jag hem . tröt som attans och trodde jag skulle sova hela kvällen men så blev inte fallet. Jag gick ner till Sara för att hämta lite mjölk men blev kvar där resten av kvällen haha. Men det var trevligt. Vi sjöng lite karaoke och snacka en jäkla massa skit. Emma och Mats var oxå där =) Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0