2 Januari - 10

Jajamensan. Jag vaknade relativt tidigt idag och var tvungen att vänta in Wiccy :D Coolt. Haha Sen ringde Lollo ganska så precis efter Wiccy vaknat och fråga om vi ville med till Avesta och det ville vi. Så Wiccy drog hem och vi stack till ÖoB . Jag var hem till Wiccy en snabbis. De bor trångt men gulligt. :D Sedan drog vi hem. Så det blev verkligen en kortvisit i Avesta =)

När jag kom hem så dog jag på soffan. Jag käkade lite gröt och sedan vid fyra så knallade jag iväg och träffade människorna som kom från Bulgarien. Massa trevligt folk de där är ;) Haha :D Sen efter ett par timmar så drog jag hem. Sara kom upp pch bad om ursäkt för diverse saker. MEN kan inte förlåta henne riktigt än .... Får se när de kommer.... Sen kom Tompa och sa hej....

Sen ringde Per och fråga om inte han kunde få komma över med hans vän Joakim då Olearys var stängt för kvällen. Visst sa jag och de kom. Vi körde "Jag har aldrig" i alla dess olika konstilationer. Jag vann ALLA gångerna :D Jag hade gjort en hel del ;) Haha... Grabbarna förlora och hamnade nakna i soffan :D Haha va stööööört. Men trevlgit var de.. Prata en hel del och hade det även mysigt =)

Nu återstår spikmatta och lite 2 1/2 men :D

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0