19 Januari - 10

God kväll mina kära bloggläsare
Har kommit fram till mycket idag haha. Både bra och dåliga saker. Behöver juh inte rabbla upp dem men =) Övervägande positivt i alla fall-.
Dagen började med att tiiiiidigt på morgonen gick jag ut för att hämta en hund. Jag hade lovat bort mig som hundvakt idag. Jag var hundvakt åt ingen mindre än Milia =) Hon är sååå fin och lugn. Och det bästa av allt är att hon lyssnar på mig =). Hon är så fin. Så hela morgonen tillbringa vi tillsammans. Vilken snäll människa jag är som ställer upp för andra :D *stolt Jenny*

Sen vid lunch gick vi och mötte Sara. Milia hade saknat Sara thihi. Sen gick vi hem till mig och jag hjälpte Sara med lite jobbansökningar. Haha. Sara den lilla gullungen hade med sig lite mat till mig. Hon hade lite lax som var tvunget att ätas upp. Och självklart ställde jag upp. Jag menar DET VAR JUH LAX!!!! mums :D

Sen på eftermiddagen gick vi och lämnade Milia. Och jag gick hem till mig. Satte migi soffan och nästan somna.. Jag var så trött. Men jag höll mig vaken. Käkade lite mat på kvällen och sedan har jag bara tagit de lugnt. SKÖNT!!! Nu väntr lite te och sedan SÖMN.. Ska försöka kolla på filmen "Huset vid sjön" men kommer nog itne  kunna hålla mig vaken. Haha.

Ha de gött folket =)

Kommentarer
Postat av: Tompa

Du ÄR en fin människa. Du ställer upp för dina ovänners familj!! Hur snällt är inte det!? :D

2010-01-20 @ 10:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0