18 Januari - 10

Måndag och det har inte hänt särskillt mycket. Vaknade vid elva idag :O Haha vadå behöver sova igen mig efter sjukan och allt haha. Men men. Drog och jobba vid ett och jobba några timmar. När jag kom hem gjorde jag iordning mat och käkade lite. Sedan en soppa och ner till Sara. Hjälpte henne och söka lite jobb. Eller ett blev det efter mycket om och men. Men ja... mycket har hon att lära sig... Men men. Gick sedan upp till mig igen och hade tydligen missat Pfeifer som hade kommit förbi samt att min granne hade varit förbi. Herre min Gud ... Saknat Pfeiffer så mycket juh. Men men kommer väl fler tåg hoppas jag =)

Annars nu ikväll har de inte hänt så mycket mer. Davids mamma ringde mig och fråga om jag kunde ta hand om deras hund i morgon. Och det kunde jag väl =) Så ska upp TIDIGT och ta hand om Milia :D Trevligt.

Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0