17 Januari - 10

Woohooo känner mig så grymt mycket bättre idag =)
Skjutsade runt grabbarna lite i morse och sedan har jag skrivit massa spanskauppsats! Nu kommer den snart lämnas in för andra gången. Denna är dock mycket kortare än den första. Men attans vad stolt jag är som får de gjort :D *stolt*

Sen sprang jag ner till Sara en vända då hon behövde lite hjälp med papper. Hjälpte henne och sedan kom vi överrens om att vi skulle käka ihop. Jag gick hem och lagade mat och sedan kom hon och Miranda upp och käka. De drog och jag tog en promenad med Lollo =) Efter de så kändes det som om det var dags att träna lite igen på allvar efter en lugn helg. Så var ut och sprang en 30 minuter =9 Sen duscha jag och nu sitter jag här =)

Har sökt två jobb nu ikväll =) Stolt över det. Haha. Kommer dock inte få nått av dem men. Söka kan man juh i alla fall =) Haha.

Blir så trött på falska vänner. Hoppas verkligen jag tar mig iväg och kan börja om på en ny kula :D Slippa all falskhet och blä!!! Haha.. Folk som läser detta kommer inte ens veta att det är dem det handlar om =) Det är skoj!? Eller hur!? :D haha.

ja nu har jag bestämt mig att jag ger upp när det gäller en viss person. Varför ska jag bry mig om och reparera saker när jag egentligen inte vill . Jag mår inte bra av våran relation i alla fall =) Har aldrig mått så bra som jaggör nu på MASSVIS med år. Haha =) Jag är så bra =)=)

Kommentarer
Postat av: Elin

Om folk beter sig falskt mot dig så kanske du ska ta upp det med dem så de vet att de är dem de handlar om =)

2010-01-17 @ 22:08:43
URL: http://viskandevargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0