15 Januari - 10

Trots illamående och bara två timmars sömn så drog jag mig upp till PS idag. Känner mig stolt :D Kom dit trött som FAN men det var ganska skoj. Satt med två tjejer och planera ett litet projekt vi ska göra . Så är ganska pepp inför nästa vecka. =)

Jag gick hem och jag trodde jag skulle somna. Men det gjorde jag inte. Jag diskade lite och plockade. Sedan kolla jag på TV. Så mycket mer än de har inte hänt.

Nu på kvällskvisten så har Tompa kommit hit. Han är min ängel. Han kom med lite kycklingsoppa =) Haha. Va söööt han är. Och inte är han rädd för att vara här trots att jag kanske är sjuk ;)

Nu blir de nog sova snart då jag nästan dör här... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0