13 Januari - 10

Inte hänt så mycket denna dag. Varit iväg och tjänat lite pengar. Annars så typ har de inte hänt ngonting. Lillsyrran Sara var upp och käkade middag med ig. Var enkelt med spaghetti och köttfärssås men. Det dög mer än väl. Jag har insett att jag är ganska duktig på att laga mat =) Det är sällan jag lagar någonting äckligt :D Jag tror faktiskt att jag aldrig lagat någonting äckligt. Allt har gått att äta utan nåra som helst problem. Man kanske skulle satsa på att bli kock ;)

Nej men annars har det inte hänt så mycket. Hmm vad ska jag fylla ut detta blogginlägget med då ... Hmmmmmm *funderar*


Jag bjuder frånen bild från Italien. Här står jag i Colosseum för er som inte ser de ;)
Helt fantastiskt land. Måste besöka det igen med annat folk :D
Så nån som vill göra en Eurotrip med mig?? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0