12 Januari - 10

Oj en ny dag har passerat.
Vaknade av att Sara ringde idag och fråga om hon kunde komma lite tidigare. (då viplanerat sen igår att vi skulel träffas idag) Och det gick väl för sig. Jag hoppade ur sängen och slängde på mig kläder. Haha hon kom precis när jag var lagom klar. Haha. Vi kollade på lite TV och planerade våran Swedentrip lite ;D Ser fram emot sommaren :D Hoppas vi kan klatscha in den på något vis bara:D Efter allt detta så gick vi ut och gick. Vi gick hem till henne och lämnade lite te och sedan till stan och handla. sedan  gick jag hem =)

Skön promenad i alla fall. Sen ringde Tompa så under tiden jag prata med honom så gick jag ut. Sen när jag kom hem så var jag såååå trött. Men diskade lite, betala lite räkningar och allmänt va. Tog en LÅÅÅÅNG duck och fixa med håret och massa grejs.

Nu väntar SÖMN =) Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0