11 Januari - 10

Ja, hur intressant är det egentligen och läsa om vad jag gör om dagarna.. Haha =) Det kan man fråga sig .. Men men. Vaknade tidigt idag så var ut och tog en morgon promenad. (är tänkt att jag ska göra det varje dag men får se när det händer...  Haha jobbigt att gå upp på morgonen juh) Sedan gick jag hem och kollade lite TV och sedan bar det iväg till stan. Hade lite möte om Norge jobb. Så nu drar jag nog dit i början av februari =) *hoppas hoppas hoppas* Ser ut som det i alla fall. Har kollat på biljetter och så nu i alla fall =) Bokar nog nästa vecka :D::D JAG ÄR SÅ PEPP!!

När jag var på stan var det oväntat många som kommenetra hur fin jag var idag. (nu har jag ingen bild som jag kan lägga upp men) Det var i alla fall en åtta st. HAha så humöret var på topp =)

Nu har vi då kommit så långt som att Norge resan är så gott som planerad och fått höra otroligt många gånger om hur fin jag är =) Så Oh.. Livet leker...

Sen drog jag upp till David. Det kändes konstigt. Han babblade på som vanligt. Som om vi hade träffats igår typ ... Hmm vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till de... Men det är väl bra antar jag. Kändes i alla fall som om de lättat lite mellan oss. Det är juh bra. Så när jag gick hem från honom så var det steget avklarat. Att träffa David...

När jag kom hem så hann jag inte mer än hem först Lollo och jag tog en promenad till Karros hus. Lollo lämnade tillbaka nån DVD och jag hämtade mina byxor som Karro lånade av mig.. Det var skööönt. Men ATTANS vad kall och frusen jag blev när jag kom hem. Först var jag jättevarm och sedan på två sekunder slog de om och jag blev jättekall... Nu sitter jag med fyra tröjjor, fyra byxor, tre strumpor (varav två raggsockar) + mina zebratofflor, halsduk och mössa. NU börjar jag bli varm Haha.

Nu blir det snart att sova =) Helt själv idag.. Känns lite konstigt men ... Haha Men ska bli skönt. Har ingen att bråka med i sängen utan bara jag och Rufus <3 Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp när klockan ringer åtta i morgon. Natti Natti


Inte dagens look menn de får duga ;)
Har juh fått höra hur fin jag är så ;)
PEACE!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0