1 Januari - 10

OJ vilken händelserik dag. En kanonstart på det nya året.

Vaknade relativt sent, men det hör juh flrsta januari till på något vis:D
Sedan käkade vi frukost och sedan gick vi ner till Sara och hälsade på alla bakfulla människor ;) Haha intressant. Sedan så bestämde vi att vi skulle käka så jag och Wiccy drog upp igen ;) Vi kollade på lite fråga Bertil på youtube Vilket jag STARKT skulle rekomendera :D Haha...

Lollo och Krille kom upp och jag lagade mat. Makaronilåda blev det :D och Massa gott blev det med. Jag KAN laga mat =) Sedan drog vi till Sara och spelade lite spel och snackade lite skit :D Mycket trevligt. Skönt med en promenad i snön  :D

När vi gick hem sedan så såg vi ett par killar som skottade snö vid glasmästeriet vid servus. Jag sa till Wiccy att dem pratar vi med, men vi han inte ens närma oss först de började prata med oss. De va två killar från Rumänien som skulle flytta till Sverige :D Haha flumma var dem. Så de ville träffa oss i morgon. Så vi får se vad som händer. Men ja. Mycket bra start på det nya året. Träffat sköna människor och träffat nya människor. Jag mår så bra =)


Önskar er en god fortsättning på det nya året =)

Natti Natti =)

Kommentarer
Postat av: Tompa

Dig i ett nötskal. Folk börjar prata med dig. Hihi

Jag kommer över om en stund :D

2010-01-02 @ 14:45:45
Postat av: Erik

DU är så bra!!

2010-01-02 @ 16:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0