Updatering

Shot var över en vecka sedan jag updatera min kära blogg. Hoppas mina läsare har saknat mig lite. ^^ haha
Hela denna vecka har jag legat sjuk. I en mindre lunginflammation. Mmm så himla roligt. Eller INTE. men men. I vilket fall som helst så var jag juh tvungen att åka ner till Vimmerby på Intervju. Mina tåg gick som dem skull *överlycklig*. Mitt i all denna tåg/trafikkaos så var mina tåg bland dem enda som gick ^^ TUR man har då!
Kom ner till Vimmerby. En liiiiten stad och liknade Fagersta på många sätt. Var på intervjun som gick kanonbra sedan däckade jag i sängen på mitt hotellrum! Fiiint hotell bodde jag på. Men ja sedan åkte jag hem igen. Helt slut. !! Träffade otroligt mycket människor, ROLIGA människor på vägen. En människa tog mig som en tjej från latinamerika ;P Jag satt och prata med Tompa (och vi snackar alltid spanska med varandra) och en kille kom fram och snacka spanska med mig. Han som hade lite utländska drag trodde jag att han var spanjor oxh han trodde jag kom från latinamerika. Sen fråga vi vart vi kom ifrån och när vi båda sa sverige så avbröt jag samtalet och sa på svenska "Varför snackar vi inte svenska då xD" Haha ja flummit var de. Han var inte den enda men. Ja Kul hade jag.

Sen kom jaghem från vimmerby. Trorr och sjuk. Tompa tog hand om mig hela helgen och i Lördags hade vi "klassfest" Riktigt trevligt. Jag var inte med hela kvällen då jag har legat sjuk hela veckan. Men den lilla tiden jag var med uppskattade jag.

Hmm vad mer har hänt..... JO jag hade en telefonintervju med en karl från London. Han erbjöd mig jobb i London. Eller det är inte I london. Utan en mil utanför ^^ Menmed pendeln så är man inne i london på 5 minuter. Haha. Så jag mailade honom IDAG igen. Får vi se om jag fortfarande får det eller hur de blir. Frågan är juh om jag skulle VÅGA åka till London :O Flytta dit. AH Hmmm.. Ja mycket tankar kring dit. Och om jag får jobbet nere i Vimmery, vilket ska jag ta då?? Oj oj oj mcke tankar och funderingar.

Ja IDAG är jag nästan frisk. Hostar slemm och sånt äckligt.. Men annars så. Klockan är halv tio och jag är JÄTTEtrött. Haha ska se til och sova snart. Jaha men ja de va en liten updatering om vad som händer i mitt liv.
Hopas folket är nöjda. Det är jag!

KRAM till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0