Sovit som en apa

Nu börjar det bli läskigt att jag går och gör saker i sömnen. Vi alla vet juh vad jag gjort förut. Men inatt var det dags igen. Först så har jag rivit ut alla lakan i sängen och lagt fram nya. MEN inte lagt i nya utan bara fram. Japp sedan så var hela min garderob utriven SAMT att jag vaknade med kläder på.. Till och med skorna på. Oj oj oj sen hade jag mina nycklar I fickan och inte på anslagstavlan där jag alltid hänger dem. Sist men inte minst så var dörren upplåst. HAR jag varit UT inatt??????????????? :O
Det är juh skitläskigt...... AH blir galen. och sen vaknar jag sjukt tidigt och känner mig inte ett dugg utvilad!!! Jag menar. GAH!!!!!!!!!! De e läskigt. När jag inte vet vad jag gör om nätterna .... AH får panik.

Nu sitter jag och käkar lunch/frukost. Lite pannkaka som blev kvar från häromnatten. fanns dock bara en så kommer nog inte bli så mätt av den. Hmm lär äta någonting litet mer... Eller. Åt INGENTING igår... Hur illa är inte det :O Var inte ens hungrig... Inte Okej alltså.

Nej äta klart var det ^^
Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

shit, låter ju inte lite läskigt! :O

2010-02-16 @ 16:24:39
URL: http://saradl.blogg.se/
Postat av: Billy

Ingen fara med dig.... bara du håller dig vaken medan du gör de du gör :D

Annars så kan du ju skaffa dig någon som ser till dig... DYGNET RUNT :S

2010-02-18 @ 10:02:55
Postat av: Fredrik

Wow, tänk om du år och gifter dig eller nåt i sömnen. Coolt

2010-02-18 @ 11:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0