INNEBANDY

Wooohooo idag blir de innebandy =) Det var otroligt längesedan jag var med. Men idag blir det äntligen av!!! Så jäkla gött!! Skiter i vissa skit nu. Trött på folk som klagar och allt. Så nu tar jag tag i saken i alla fall. Nu SKITER jag i de och dra ändå..

Igår så träffade jag Maddsson =) Det var nice. Vi snacka massa skit och stod och spotta bilar ^^ Det var faktiskt trevligt... Sen käkade vi tacos!! Det var niiice. Mycket trevligt. Blir att träffas igen på onsdag! Då blir de kolla på film ^^^

Sen kom Wiccy på kvällen... Hon var jättetrött när hon  kom MEN de märktes inte när vi väl skulle lägga oss. Precis som vi missgtänkte så blev det prat i minst 3 timmar ^^ Men de va juh trevligt..

Nu blir det att springa till innebandyn.... !!!

FEST ikväll!!!!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0