För hon har lockar i sitt hår....

Haha jobbet hela förmiddagen. Gick sedan ner till Farmor och snacka en stund. Det är en fin dam min Farmor. En dam som jag älskar otroligt mycket. Sen hem och lagade mat, tränade lite och sedan duscha och lockat håret ^^ MEN ser ut som ett jäkla mähä. Men Tompa tycker jag ser ut som en liten docka ^^ Haha.. Men jag vette tusan. Men men.

nu sitter vi och kollar på AFV. Skattar så att jag dör!!! Åh va skoj det är när folk gör illa sig ^^ Jag blir alldeles varm inombords. Haha. HAHAHHAHHAHHA måste skratta lite TILL!!!!!!!! MOHAHHAHA!!!

Nej nu blir det mer AFV och sedan sova. Ska upp tidigt i morgon då jag ska till Västerås på mässa! Hoppas man hittar lite roliga jobb!

HAR btw gjort palt för första gången i mitt liv. GOTT blev det. Och nu sitetr vi mätta och belåtna. Fryser en aningen men det ska vi lösa genom att krypa ner i sängen. Nej men vad säger jag. Haha KAN misstolkas (gör det) haha så de va niiice. Lyckad med någonting så enkelt ochgott. Var lite skeptisk först för det såg så äckligt ut innan det blev klart. Men det blev det. MUMS ^^

Får se om jag hinner och och orkar updatera bloggen i morgon. Ska föst till Västerås på mässa och sedan jobba och efter de blir det film med Madde.

Ha de gött folket!!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0