FEST

I lördags hade jag fest!
Det var trevligt. Helt stört trevligt folk jag träffa :O
Fått upp ögonen för folk jag känt i många år men aldrig riktigt gått in för att lära känna ^^, Men som verkligen är Awesome. Sedan folk jag känt i hela livet visar sigvara slampa.. Haha ... Riktigt intressant kväll i alla fall. Men ja vi spela lite ölspel och hade de gött. Det som händer på fester bör juh stanna där så därför ska jag inte säga alltför mycket om det.. Haha..

Annars så hade jag en riktigt slitsam dag igår. Wiccy var hos mig i stort sett hela dagen. Hon åkte hem vid halv sju. Träffade storasyster en vända med. Det var niiiiice. Sedan snacka jag med Lars en massa. Även det var nice. Sedan kröp jag hem ^^ Tompa hade kommit och vi tränade yoga. Hah ajag hade så ont i fötterna när jag vaknade idag så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. haha. Men det var bara att pallra sig till jobbet. Haha ^^ gött! Man vet att an lever . Och det känns skönt!

Nu sitter jag otroligt mätt och ska fixa ihop lite till i morgon. och i morgon ska jag förbereda onsdagen ^^, Haha

Ha det gött folket ^^,


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0