Dagens goda Gärning

Vad var dagens goda gärning idag?
Jo det ska jag berätta för er.

I morse när jag, syrran och några av henens polare gick till stan så ser vi en bil som sitter fast i snöhögen. Först analyserar vi allihopa situationen. Det var en äldre karl som hade kört fast. Han försökte med sant och lite annat. Och jag fråga om han ville ha hjälp. Först sa han att bilen var för tung för att putta, att vi inte skulle orka. (ska kanske påpeka att bilen stog i en mycket brant uppförsbacke med nosen uppåt.) Men vi alla tog tag i bilen och putta och de tog inte mer än några sekunder innan bilen var loss. =) Han tacka så mycket och körde senare iväg. Haha dagens goda gärning =)=)

Annars idag har de inte hänt så mycket. ska försöka planera lite spanska kanske.. Men orkar inte riktigt. Är för trött.. Men jag lär juh nästan göra de snart.. haha

Eller så gör jag de i mrogon =9 Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0