Alla hjärtans Dag!

Oh vilken underbar dag detta har varit. Vaknade av att jag fick en puss på kinden och Tompa stod där med frukost på en bricka. Oh så mysigt. Vi spenderade hela morgonen vid sängen med god frukost och ryggmassage!! Sjukt skönt. Sedan var det in i duschen och göra sig fin för vi drog till storstaden och käkade tre-rätters middag. Underbart. åkte sedan hem och där hade Tompas bror fixat lägenheten med massa blomblad och gott. Så när vi väl steg in och satte oss i soffan så käkade vi lite frukt och hade det mysigt... Sedan sa han att jag skulle ta på mig snygga kläder för att vi skulle iväg på en hemlig resa. Han knöt ögonbindel på mig och sedan for vi iväg. Vi åkte ut i skogen och låg och grilla och kolla på stjärnorna. ALLT detta på EN och samma dag! Haha helt otroligt. Synd att min kamera inte fungerar längre. Hade nog blivit fina bilder ^^

Det var min alla <3-ans dag. Hur var DIN???

Kram på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0