Stockholmsresa

Nisse och jag träffades 8.54 vid centralen i Fagersta.
8.48  går tåget mot först Västerås för att sedan byta där.

Vi kom  till Västerås och böt tåg där.
Vi han nästan komma till Enköping då det uppstår problem.
Tåget tutar, det rasslar under tåget och tåget stannar..

Efter en tid får vi informationen om att de har kört på någonting oc därav så står vi still.
De ville inte säga vad vi hade kört på eller hur omfattade skadorna var. Vi skulle bara bli stående i någon timme innan vi fick klartecken till att fortsätta våran resa.

Efter en stund kommer en tjej som jobbade ombord på tåget och sa att det var gratis kaffe om man ville ha det. Hon visste inte hur länge vi skulle stå ... PGA det vi hade kört på.
Jag fråga om vi visste VAD det var som vart överkört och det var en människa.

Det var alltså någon som tog livet av sig .... R.I.P

Den blonda tjejen som satt mitt emot oss sa att personen som tagit livet av sig var psykiskt störd. Jag försökte slå på att vi inte ska dömma en person av bara ett självmord. Vi kände inte personen eller någonting. Personen i sig kan ha levt i djup depression. Hans fru och barn kanske hade dött någon dag tidigare eller vad som helst. Vi vet inte. Lägger inte ut mer bilder med respekt för den här personen som tog livet av sig SAMT till närstående ..

Vi allmänt satt på tåget som stod helt stilla i 3 timmar. Sammanlagt satt vi på det tåget i ca 4 timmar. Vi fick inte gå av tåget och knappt öppna fönstrena för att vi inte skulle se de omfattande skadorna. När vi stod stilla kom poliser, hundpatruller och räddningstjänsten för att kolla läget.

Vi har en tyst minut!!



Sedan fortsatte vi till Sthlm och jag träffa min underbara Anna.
Vi käka på mongolisk restaurang och hade det allmänt gött =)
Sedan var det såklart dags för min jobbintervju.
JAG FICK JOBBET!!
Men vet inte om jag ska ta det eller ej ..
Aja .
I Sthlm så hittade vi en NAVEL-LUDDS-BORSTE!!!
Den ultimata presenten till Nisse :D

Sedan lullade vi allmänt runt.
Käkade Ben and Jerry glass MUMS

Sen var det dags för oss att åka hem.
Jag och Nisse skrev massa autografer också.
Kände sig nästan som en halvkändis juh Haha

Nu väntar date med karln =)

Kram <3





Kommentarer
Postat av: Anonym

fy va hemskt...

Synd om alla er som fick vara med om detta...



Hoppas du mår bättre

2009-09-12 @ 23:11:05
Postat av: Tompa

Kull att du fick jobbet trots det du varit med om!!

Älskar dig.

Puss och kram och nyp i skjärten!!!



RIP till vem det än nu än är ...

Hoppas du har det bättre där du är nu!

2009-09-13 @ 00:50:08
Postat av: Firesteehl

Vad är det för jobb? Drygt att självmordet skedde.

2009-09-13 @ 10:18:36
Postat av: Eric

Nej va jobbigt.. RIP säger jag bara.



Vad kul att du fick jobbet :)

Hinner du med Teckenspråket samtidigt då eller??



Kram

2009-09-13 @ 12:01:35
Postat av: Christoffer

DU lyckas alltid vara med om massor :/



Håller med, vi har en tyst minut för den här människan.



Kul med jobb .

Nu får du heltidsjobb. Underbart!

Det sitter fint.



Love you

2009-09-14 @ 11:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0