Servushäng

Dagen idaqg bjöd på lite mer AF.
Idag fick jag faktiskt hjälp.
Fick resan till Stockholm betald. Inte illa pinkat.
Nisse ska ev följa med mig och Anna möter mig i Sthlm =)
Kommer bli en asbra fredag =)
Nu ser jag faktiskt fram emot de =) Haha

Sen drog jag till farmor och satt där nån timme.
Älskar verkligen min farmor så otroligt mycket.
Även om hon går mig väldigt mycket på nerverna. Haha

Efter de så blev det en löpning på en timme ungefär.
SÅÅÅÅ skönt.
Sen sprang jag förbi servus för att säga hej.
Haha som vanligt bklev jag kvar där alldeles för länge.
Men lika kul som vanligt.
Stod och härja lika mycket med Dennis.
BTW så ska vi gifta oss.
Lars tyckte de va en bra idé att få in mig i branschen.
Haha skoj var det i alla fall.
Gjorde en alldeles egen liten "Dennis-loppa"
Skoj hade vi.
Börjar faktiskt digga Dennis.
Han är helt stört skön.
MEN nackdel är att han inte vet vilket hål han ska stoppa in den i om man ska göra barn :O
NACKDEL ;)
Riktigt så kanske det inte var men.

Jahapp,
hade jag haft mjölk hemma så skulle jag nästan göra mig en kopp varm choklad.
Men istället så skiter jag i det och går och lägger mig och kollar på lite true blood ist.

NATTI NATTI folket =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0