Pannkakstårta


Dagen idag bjöd på mycket trevligt besök i morse.
Min lillasyster Sara kom nämligen förbi.
Vi updatera varandra lite om våra liv och allmänt härja runt.
Mycket trevligt att få träffa skönheten till syster =)
TACK för en trevlig förmiddag!!! <3

Vid ettslaget så bestämde jag och David att vi skulle träffas.
Vi träffades vid coop, handlade lite sen drog vi hem till mig.
Pratade lite och allmänt hade trevligt.
Tack för en trevlig eftermiddag <3

SEX kom Pfeiffer och var redo att käka lite pannkaka.
Nisse den jäkeln kom inte först kvart i sju kanske. Haha
Men men jag stekte pannkakor i alla fall.
Mycket goda vill jag tillägga.
Sen gjorde vi hela tårtan och ÅT UPP DEN!
Sen blev det massa fisskämt och massa annat tok.
Kan inte bli annat än tok när vi leker vi tre. Haha
Tack för en trevlig kväll <3

Så lite hinner man med om dagarna i alla fall. Haha
Nu pratar jag lite med Joel.
SAKNAR SAKNAR SAKNAR!!!! <3<3<3<3<3<3<3

Nu var det tänkt att det skulle bli promenad med Kevin.
Men vi skjuter upp det tills i morgon istället :D

Nu väntar lite sömn.
KRAM KRAM

Upp 22:21
Nåd från herren Jesus åt alla.


Kommentarer
Postat av: Kristina Larsson

Ja då vet jag att stekpannan fungerar iaf. Bra jobbat vännen!!!

Hoppas du snart får något napp på jobb....

Kramar från mig. <3

2009-09-02 @ 19:19:43
Postat av: anonym

ja fick inge pannkaka :(

2009-09-03 @ 16:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0