Hurtigt Värre

Vaknade vid åtta då min kära lillasyster ringde.
Hon kom hem till mig och ganska så snabt cyklade jag ut henne till Eskiln.
Ja jag CYKLADE ut henne.
Hon satt på min pakethållare.
Jag cyklade hem igen.
Efter bara tre minuters sittande ringde Amanda.
"Nu kan du komma"
Jag slängde mig i duschen för att hinna till AF innan de stängde.
Cyklade genast sit. Hann precis innan de stängde.
Sen cyklade jag till Nord.
Enda upp till Hedkärra. bra jobbat.
Satt där och sola ett tag. Snacka lite skit och sedan hem igen.
Men hann inte komma längre än till Lindgården då jag skulel dit.
Jahapp satt där i någon timme.
Sedan trampade jag hem.
(där emellan träffade jag familjen. MYCKET trevligt)
När jag väl kom hem så slängde jag bara in väskan för jag skulle ta en promenad med Lars.
En promenad blev det aldrig det blev Idol framför TVn istället.
Sen gick jag hem.

HURTIG tycker jag att jag har varit.
Har massa träningsvärk i alla fall.
Lite från igår och idag blev det inte annat än värre =)

I morgon blir de Sthlm och intervju. Ska få träffa Anna igen =)==)
Och Nisse ska med.
Åh jag har så bra vänner!!!!!!

Nu ska det sovas!!!





Kram


Kommentarer
Postat av: Nissy McGee

HAA!! jag solade oxå i hedkärra igår!! :D cyklade dock inte sådär mkt... höhö :)

2009-09-11 @ 07:22:14
Postat av: Tompa

Hurtigt Jenny. Bra jobbat!

2009-09-13 @ 12:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0