Helgen i Norrköping med ord!

I fredags ringde Min kära vän Anna till mig.
Klockan var runt 11 på förmiddagen =)
Olyckligtvis så var jag i duchen just under dessa minutrar men hon ringde gladerligen upp igen.
Det visade sig att hon fick för sig att jag skulle komma ned på studs.
Jag försökte förklara att det var svårt med impulsiva saker.
Framförallt resor kanske som kostar både tid och pengar.
Men efter att ha pratat i inte mer än 5 minuter så hade hon övertalat mig.
Jag slängde mig till stan på möte och sedan ner till stationen.
Jag satt nu på tåget som skulle ta mig till Västerås för att sedan byta tåg där till Norrköping.

Resan till Västerås gick hur bra som helst.
Sen blev det att vänta i en timme tills nästa tåg gick.
Jag hörde av mig till Kim för att se om han kunde tänka sig och hålla sällskap.
(nu när jag ändå var i Västerås och allt)
MEN han skulle juh inte komma om jag inte hånglade upp honom.
Blir man trött eller!?!?
Väl i Västerås träffade jag många välbekanta ansikten.
Bland annat Emelie och Malin. Trevlig pratstund =)
Jag bjöd in mig på hennes inflyttningsfest också =) Haha sååååå typiskt mig. Haha

Efter en hel timmes väntan så var det tåget till Norrköping som gällde.
TVÅ timmar skulle detta ta och det var ett gammalt tåg så skulle itne ha möjlighet att ha datorn på laddning.
Kul liv!?
Haha men ja kollade lite chuck och läste lite.
Tiden gick ändå ganska fort.
Prata med massa folk under resans gång också.
Och det roligaste måste nog ha varit när jag skulle hoppa av i Norrköping.
Då hejdade en kille mig och sa att han hade kollat på mig i stort sett hela resan...
Han ville ha mitt nummer så vi kunde träffas någon dag.
Jag skratta men ja han fick mitt nummer ;)

Anna den ängeln kom och hämtade mig på stationen.
Trött och sliten efter veckans skola...
Vi anlände till henne och fixa i ordning sängen m.m.
Träffa fanmiljen som var HELT UNDERBAR!!!
Först har vi Anna som är äldst.
Sen har vi hennes lillebror Johan som var två meter lång. Fasiken va kort jag var.
HAN använde MIG som SITT armstöd =( (Haha)
Sen har vi lillasyster Malin som var längre än Anna men låååååångt ifrån Johan ;)
Mamma och Pappa fanns med i bilden som också var underbara samt hunden Eddie!!!
Saknar hela den familjen redan!

Första kvällen åt vi god mat med familjen och tog det allmänt lugnt.
Alla var trötta och slitna.
Vi spelade lite spel som JAG självklart vann ;)
Haha kul var det.
Hade nog inte orkat med nå mer ståhej i alla fall ;)
Men ja en trevlig hemmakväll blev det.


Lördagen hade MYCKET att bjuda på.
Lördagsmorgon vaknade vi ungefär vid 9 .
Men orkade inte riktigt kliva upp då så vi prata till elva.
Då våra magar började kurra klev vi ner till köket och åt lite frukost.
Efter det så vart det lite soffdegning och allmänt mys med familjen =)
Sen drog vi ner till centrum.
Det var kulturnatta där.
Vi kollade på roliga uppvisningar, urgamla makapärer, stöttade skola i Kenya
och ALLT som en kulturnatt bör innehålla.
Vid denna tid så fick jag träffa Costas också =)
Hel skön snubbe =)
Efter att vi lallat runt på stan lite så gick vi å käka pizza.
Det var jag, Anna, Malin, Costas, Johan och två av Johans polare.
Haha båda hans vänner råkade jag göra narr av på samma sätt.
Jag hörde inte deras namn och allt blev konstigt.
Först har vi hans vän Danne som jag fick för mig att han hette Tony
HAha
Sen har vi hans andra vän som kallades för P-Kart
Men jag fick juh för mig att han sa P-skjärt.
HAHAHHAHHAHAH Mycket skratt blev det =)

Jag vet inte riktigt hur allt gick till men efter detta så var jag, Anna, Malin och Costas på väg till nån hemmafets.
Där träffade vi sjukt mycket folk.
Massa trevlgit var det i alla fall =)
Sen drog vi hem till Anna igen för att sätta på oss Party-kläderna =)

Pontus ringde och jag och Anna lyckades övertala honom att komma och festa med oss.
Han kom , men åkte hem lika fort igen.
Han hade inget leg. med sig. Så han kom inte in på krogen.
Stackars liten.
MEN han va asball ;)
Krogarna stänger vid tre i storstan så vi dansade hela natten lång=)
Kom hem och stöp i säng.

Söndagen klev vi upp JÄTTEtidigt för att vi skulel träna småbarnen i Badminton..
Anna gjorde allt jobb medan jag satt och halvsov ;)
Sen kom grabbarna och hoppade och studsade på vägen.
Vet inte riktigt vad det kallas men.
Ballt var det i alla fall!

Efter att ha kollat på det en stund så drog Anna och jag hem
Jag packade iordning mina väskor och sedan spelade vi Uno med hennes syskon.
De bjöds på mat och sedan massa prat om mina språkkunskaper =)
Skoj skoj. Fick briljera lite =)
Haha....
Sen blev det mer spel och allmänt prat och och och och ..................
HEJ DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Var juh inte så skoj kanske.
men men ashärliga människor jag var tvungen att säga hej då till.
Tyckte inte riktigt om läget.
Men men Haha ;)

Anna följde med mig till Busstationen =)
Sedan satt jag i MÅNGA timmar för att komma hem!!

Borta bra men hemma bäst!!!!

Det var min helg.
För att sammanfatta den så skulle jag säga såhär:
"Helgen var helt kaotisk med mycket härj och flummiga människor.
ASBRA"

TACK för en underbar helg min kära vän ANNA<3
Oj, vad jag tycker om dig mycket!!!!!
Måste ses snart igen!!!
KRAM KRAM <3<3<3<3<3<3<3

Bilder kommer så småningom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0