Händelserik Tisdag

Idag vaknade jag ganska så sent.
Klockan var nästan halv elva när jag vaknade.
Otroligt sent för att vara mig.
Satte mig och käkade frukost framför TV´n
När det var slut så fixade jag med lite papper innan jag skulle till AF
De kallade in mig för att jag skulle få en ny planering.
Jag cyklade till Servus för att panta mina flaskor och gissa vem som stod i kassan
LARS - ni gissade helt rätt :D
Vi bestämde att dra tillsammans till stan då hon ocå behövde springa till AF
När vi väl kom dit så visade det dig att jag inte skulel få en ny planering.
SUCK blir så trött.
Varken jag eller Lars fick i sin tur svar på några frågor vi hade.
AF är helt inkompetenta.
Blir så trött.
Efter det så gick vi till Polisen för Lars skulle göra ett pass.
Nu är det avklarat.
Vi drog hem till Lars och ansökte som volontär i Spanien.
Wooohoooo. Det är såå coolt. Det skulle jag inte göra om inte Lars var som hon var .
Hon är så stört bra.
Sen blev det att göra lite våfflor.
Gott blev det.
Sen har setat och sökt lite jobb tillsammans.
I morgon bär det av till AF igen. Får se om de går bättre i morgon.

Nu står jag inför valet å kvalet.
Jag har fått jobbintervju på fredag i Stockholm.
AF ska betala resa dit och hem igen.
Ah jag vet inte hur jag ska göra. .....

AH Gud hjälp mig!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jappp jag är som ja är ;D

2009-09-09 @ 13:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0