Nu då?

Dags för en updatering igen.
Just nu sitter jag hos david och "spelar"age.
MEN min dator är juh CP så jag fick inte va med hela vägen.
MEN jag tillsammans med Sara ägde sönder ;)
Men mycket trevlgit med Jonas, Sara, David och Tobias =)
Jonas är bra bbra på detta alltså.

Tidigare idag var jag och fika med Jenny Eldståhl
Det var trevligt.
NEJJE jag är inte scizofren (stavning enligt Sara)
Det är min avlägsna släkting Bara så ni vet!
Det var trevligt. Vi satt i tre timmar =)


Igår hade jag en härlig cykeldate med Nord. Det var trevligt. .
Vi cyklade till och med i SKOGEN.
Vilken min blåa fara inte tyckte så mycket om
Men han ska få sin en fin tvätt någon dag!!!

Sen på kvällen så kom Tompa med kinamat =)
De va gott.
Med tanke på att jag ba käka bananer till lunch ,, Haha

I tisdags följde jag med Sara och David till Västerås.
Det var inte den roligaste Västerås-resan jag har varit med om.
Träffade Mikaela och Robin där så de va nice :D
Träffade lite annat folk där med så det var trevlgit.

Ja annars i livet så vet jag inte...
Finns väl inget som är skoj att berätta...
SARA den underbara själen kommer vara lägenhetsvakt åt mig i alla fall.
Det är trevligt.
Då kanske jag ahr någon som vattnar mina blommor.
Jag är juh inte så kanonbra själv.... (A)

Nej det var väl det.

Kram så länge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0