Varm Choklad

Usch vilken fruslort jag är. Efter promenaden med Lars så trodde jag att allt var lugnt och skönt. Men så var icke fallet. Jag började frysa en himla massa. Sitter nu med dubbla byxor och dubbla tröjjor. Hur illa är inte det? Samt att jag nu sitter med en kopp varm choklad. Bara för att få upp värmen lite. Ska snart gör mig en kopp te tror jag. Inte för att jag tycer det är gott utan för att man blir så varm å så när man bara håller i koppen =) Haha. Jag vet att jag är störd. Men det är jag =) Take if or leave it!!! Haha..

Ok ska ev till David en stund idag .. Men vet inte om jag är så sugen om jag ska vara ärlig :O Ska väl räffa allt folk i morgon på Ungdomssamlingen i alla fall.. Så tror jag bara vill mysa ner mig ordentligt i soffan med en bra bok och te. Vi får se vad som händer. :D Nu ska jag återgå till min varma chocklad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0