vaken:D

Klockan är halv nio och jag är vaken. Vaknade klockan åtta av ett sms av Lars =)
Vi ska iväg till Lindgråden och fixa med våra kostymer till halloween.
Hoppas vi hittar något. Annars kanske norrby har.
Sen ska vi till Pickaboo, leksaksaffären, Lidl, Systemet, Ica och sedan Coop =)
Haha allt för att alla har olika kampanjer på saker som vi behöver, med läsk, chipis, pynt osv.
Haha det kommer bli så jäkla nice.
Det är för tillfället 21 st som kommer komma =)
Som kommer trängas i min lilla etta.
Fatta trångt :D Men ser så mycket fram emot det.
Nu har jag sammanställt om hur många osm vill ha alkohol och hur många som inte vill ha,
hur många som vill ha snacka och inte.
Puh, kommer bli fattig idag,
Men får igen allt på lördag =)

NEJ nu ska jag skynda ig att ta på mig kläder så jag är redo när Lars kommer =)
Ha en bra dag allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0