tröknatt

Inte sovit så bra inatt heller.
Linneas grejjer med katthår som jag la i sängen utan att tänka efter så.
Jaja, är man dum så är man.
Men men sovit lite fler timmar än vad jag gjorde förra natten i alla fall.

Igår så ringde David i alla fall.
Och var lite arg på mig för att Joel hade skällt ut honom på msn.
Det är inte mitt problem.
Men men till slut så fatta han väl det.
Det Joel säger är upp till honom och får vara mellan dem.

Mitt pussel jag köpte i Italien gjorde jag klart igår!! =)
Det är en tjej som sitter på en klippa.
I LOVE IT!!
Längtar till jag ramar in det och får upp det på väggen!
Det kommer nog bli riktigt nice!
Massa glad kommer bild på det snart =)
Ska börja ett nytt nu... Det kommer vara massa tråkigt då alla bitar ser lika dana ut.
Men men det blir nog bra. Kommer behövas en hel del terapi nu i höstdepression
OM det nu blir någon höstdepression.

Jaja dagen idag bjuder på fikabakning med Sara
Samt tvättstuga. Måste tvätta alla kläder så jag får bort allt katthår.
Sen ska jag damma klart och få ordning här i lägenheten.
Snart redo för fest =)

WOOOHOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0