Tompa <3

Tompa <3
Du verkar vara den enda som förstår att även jag är en människa.
Att även jag mår dåligt och behöva gråta någon gång mellan varven.
Att även jag behöver dela med mig av mina glada minnen,
samt de som inte är fullt så glada.
Du verkar vara den enda som verkar förstå att jag fortfarande brukar sakna Mamma.
Att känna saknad och sorg är även någonting jag kan känna.
Du är den enda som ser mig som din jämnlike.
Många ser mig som en jättesmart, överambitiös ungdom som alltid ska finnas för andra.
Men du ser mig som din vän som är lite korkad.
För dig är jag någon som betyder mycket för den människa jag är.
Okej jag kanske är smartare än många andra men.
Tack för att du förstår att jag inte är mer än bara människa.
TACK <3


Kommentarer
Postat av: Tomp

Tack underbara du.

Du vet vad jag tycker om dig Du är den bästa och jag ser upp till dig,. Mendu är ingen övermänslig sak som kan övervinna hela världen.

puss på dig!!! <3

2009-10-22 @ 10:21:01
Postat av: Sara

älskar dig!!!!

2009-10-22 @ 21:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0