Sminkfria dagar

Nu har jag bestämt mig för att ha några sminkfria dagar =)

Tompa och några andra människor har sagt att jag ser så sjuk ut utan smink.
Och då tycker jag att det har gått för långt..
Så nu ska jag inte ha smink på mig...
Om det inte är något speciellt.
Som typ halloween festen jag ska ha den 31..
Då måste man sminka sig lite i alla fall ..
Eller jag kanske ser skräckinjagande ut i alla fall :O

Haha nej men så ser det ut i alla fall.

Jag skrev det här inlägget redan i morse men de lades aldrig ut =(

Men men jag överlever!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu måste jag hem till dig och se hur du ser ut utan smink ;) Har nog aldrig sett dig utan smink förut :O

2009-10-20 @ 10:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0