ramla på en kondom

HAHAHAHAHA skrattar bara jag tänker på det.. Återkommer till det om en stund. Haha

Japp dagen då. låg i sängen otroligt länge. ville verkligen inte gå upp. Tompa och hans vän drog tidigt på morgonen då de hade jobb att sköta. Mycket tråkigt. Ville inte riktigt göra någonting så låg kvar i sängen och kollade på massa 2 1/2 men SÅÅÅÅÅÅÅ BRA!!!!!!!!!!! Sen ringde David och sa att jag inte kunde fly från mina problem. Så jag sminka mig och på med kläder. Sen bar det iväg till mammas grav. La dit hennes favoritblomma utöver gula rosor och tände lite ljus. Det var trevligt att ha med David.

Efter detta så drog vi hem till mig. Hämtade lite kläder och sedan drog vi till Risbrogrillen och käkade lite mat =). btw RISBROGRILLEN HAR FAGERSTA´s GODASTE MAT. SÅ DRA DIT OCH KÄKA, SITT OCH HÄNG OCH ALLMÄNT HA TREVLIGT!!!! DO IT!!!!!!!!!!!!!! Väl på grillen kom även Jocke och höll oss sällskap. Sen letade vi nycklar och lite annat trimstrams innen Innebandyn.

Innebandyn var asgrym. Tyckte att jag själv spelade mycket bra Haha. Lyckades läsa spelet och stoppade många bollar. Sen gjorde jag även mål. DOCK självmål men det behöver man inte tala högt om (A) Haha . Men tror grabbarna tyckte jag spela OKEJ denna gång. Haha. Men men de får tycka vad dem vill. JAG är nöjd över min insats, samt att jag hade skoj Haha.

På vägen hem händer något otroligt roligt. Sofia SNUBBLAR PÅ EN KONDOM!!!!! Haha skrattar bara jag tänker på det. Hon hade sett den där kondomen på flera meters avstånd och trots detta så SNUBBLAR HON!!! Haha så sjukt roligt. Det är en sån där sak som man ser på film och som inte händer liksom. Men hon lyckades. Det var så skoj så jag skratta så jag fick ont i magen. Haha. SÅÅÅ SJUKT ROLIGT!!!!!! OJ oj oj jag skrattar fortfarande hihi..

Ja sen käkat och lite annat skoj. Ex duschat i extremt kallt vatten och nu så fryser jag massa massa massa Haha ;)

Jaja nu är det Simpsons som gäller.. Tänker en jäkla massa på Nisse.. Saknar den karl lite alltså. Hihi måste leka nån dag snart....

Puss å kram alla!!!


Kommentarer
Postat av: Richard

ojojojojojooj hur lyckas man snubbla på en kondom?? Jag skulle göra vad som helst för att få vara där.



ps. Du skriver superbra i din blogg. Mycket bra skrivet :)

2009-10-12 @ 10:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0