Nisse <3

Wooohooo
Efter en riktigt jobbig dag så fick jag massa skoj i slutet =) Nisse den udnerbara själen kom och sa hej SAMT käka upp mina pannkakor. Haha. Men men dagen började med att jag åkte till PS klockan ett. Där blev jag stoppad av Jenny som påminde mig om att jag inte bör börja jobba... VA FAAAAN!!! Så jag tog upp praktik och DET var helt okej. Men inte jobb... Hur fasiken kan de ens tänka så. Den enda som blir utnyttjad är JAG. Men men. Har bestämt mig att jag får ta en praktikplats så räknar jag med att jag får jobb efter den sen. Men kul att komma till PS (Personalstrategerna) och först bli bemött av en arg Jenny och sen en annan tjej som skriker på att jag ska komma till föreläsningen jag skulle till. JAG KAN INTE DELA PÅ MIG. Må jag vara bra men inte SÅ bra. Så mitt humör bara rasade ner. Men snällt så "delade" jag på mig och drog till föreläsning som jag åkte dit för. Sedan fick jag höra att jag hade lyst upp hela rummet och gav det massa stämning. Det var mycket trevligt och jag kände att jag behövde det =) Sen drog jag vidare och käftade lite med AF och sedan träffade jag på lillasyster Hanna. Så pratade med henne ett tag =) Mycket trevligt. Hihi.

Efter min vistelse på stan så for jag hem och började med mat. Var tänkt att jag skulle göra ugnspannkaka men blev vanlig stekpannkaka. Vilket resulterade i att Nisse ringde =) Han lyckas ALLTID ringa när jag steker pannkaka. Det var alltså så jag skulle lura hit honom Haha. Har saknat honom på tok för länge. Den sötnöten har juh varit i Bulgarien UTAN mig :O Men men. Nu är han hemma och han kom till mig idag. Han hade köpt med sig ett armband till mig från Bulgarien =) Det är ett med oxens tecken på. Massa nice. Tycker om det en massa. Ska använda det så fort jag kan. Hihi =) Vi hade en massa trevligt i alla fall. Käkade lite pannkaka, härjade allmänt mycket och allmänt hade trevligt Haha. Han styrde upp en jobbig dag till något RIKTIGT bra.

Åh vad jag tycker om den människan!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Nisse

Åh så fiiint... :D till o med ett hjärta fick jag... :)

2009-10-13 @ 23:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0