myspys

Åh var så hungrig så jag var tvungen att göra mig en stor baguette med leverpastej och en kopp varm chocklad nu när jag kom hem. MUMS.. Tompa ville också ha :D hihi.. Så nu sitter vi och fikar =) gött:D

Men (jag vet att du läser min blogg Sara men i alla fall)

Är sjukt besviken på både Sara och David =(
Jag hade sagt till dem båda att jag skulle behöva någon att umgås med i morgon och nu ska helt plötsligt dem leka... Klart dem får göra det men .. Ja kändes lite oschysst på något vis.
Jag älskar dessa två människor oerhört djupt men nja. Kan inte trycka undan min bevikelse.
Tompa MÅSTE in och jobba i morgon. Så blir väl en deppdag i alla fall....

Saknar Mamma massor!!!

Ungdomssamling var mer än Okej..
Trodde det skulle vara värre.. Men Icke :D haha


Nu blir det mer mys med änniska som betyder mycket..

Men han finns juh bara på låtsas eller hur -----?!?!?!?

KRAM till alla

Kommentarer
Postat av: Sara

Förlåt. :( Jag råkade tolka det som att du skulle vara med tompa, men lek med oss ? =) Vi skulle ju kunna försöka spela anno igen? :)

2009-10-10 @ 08:25:40
URL: http://saradl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0