Mormors mos =)

I morse vaknade jag mycket tidigt för att jag skulle till Personalstrategerna för att redovisa alla jobb och allt jag har sökt. Men istället så fick vi självklart leka. Helt stört. Vi bara leker där. Men men efter detta så följde jag med Lars till tatueraren. Hon tatuerade en ganska stor varg på ryggen. Massa fint blev det =)

Sen gick vi hem och jag lagade mat. Mormors mos blev det. Steker på bacontärningar och lök rör i det i egengjord potatismos och kryddar med mycket vitpeppar. Jag hade även i lite vitlök för att jag älskar det så mycket!! Mums haha...Känner mig duktig som lagade mat. Passade på att göra lite extra så fick även nån matlåda.

Nu ska jag städa i vardagsrummet och försöka diska upp allt i köket. Sen blir de promenad med Sara. Det blir niiiiiice!!!

Nu ska jag sätta igång. Tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0