kort updatering

Ingentig speciellt har hänt egentligen. Så vet inte ritkigt varför jag anstränger mig att skriva ett par rader. Förmodligen för att jag är relativt nyvaken och har inget annat för mig.

Lördagen slutade med utgång med marie i alla fall. Mycket trevligt. Men trodde aldrig jag skulle orka efter två timmars innebandy + lite styrketräning. Men det gjorde jag haha =) Och trevligt hade vi . Träffade på massa konstiga människor på alla olika vis. Vissa sökte upp oss på datorn i efterhand och vissa smygtog kort på mig :O Läskigt värre. Men lite underhållande. hihi...

Gårdagen så softade jag hemma. Tompa kom och härjade med mig vilket var mer än trevligt ;) Vi åt och härjade. SEN drog det ihop sig och jag ville ut och springa lite. Trots lite träningsvärk sen i lördags. Men men, ut å sprang och sedan for jag till grillen. Var väl där ett par timmar och sedan hem och duscha. Kollade på lite film och hade trevligt med mig själv (misstolka inte) Jag tände lite ljus, åt lite glass och kollade på trevliga filmer. Synd att Tompa åkte hem för att han skulle jobba idag men.. Annars hade kvällen varit helt perfekt. Eller ja Joel skulle juh få komma hem, samt att ringa en vända till mamma. DÅ skulle jag inte ha  någonting att klaga på ;) Men men. Lever livet i alla fall. 

Dagen idag bjuder på en vända till PS för att få lite papper påskrivna samt prata lite vett med dem. (Gud ge ig styrka) 

Sedan en uppmaning till folket  så tycker jag att no bör dra å käka på grillen ikväll! God mat, schysst service och mycket trevligt =)

Kram på alla 

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag håller helt med. Grillen har god mat. Och änk när du börjar jobbba.... då har man nå sexigt att tita på oxå ;)

2009-10-12 @ 17:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0