kort inlägg.

Sovit riktigt bra inatt. Vaknat lite till och från men kände mig riktigt utvilad när jag vaknade när klockan ringde i morse. Sååå skönt. Sen for jag iväg till Personalstrategerna. Det vart ett snabbt möte idag. Vilket var skönt. Sen for jag upp till Ica för att inhandla lite saker inför festen jag ska ha nästa lördag. Handla in lite då och då så summan sipper bli så stor på en gång. Haha. Så köpte chips och läsk idag. Vi ska göra bål samt välkomstdrinkar. Så det kommer behövas. Sen nästa vecka blir det systemet. Wooohoooooo =) Men de blir nog bra. Haha sen på stan så mötte jag Jonathan och hans vän. Stod och prata med dem ett tag,. Det var mycket trevligt. Sedan for jag hem. och här sitter jag nu. Har precis käkat lite frukost.. Eller precis och precis. För en timme sen. Så snart ska jag till grillen och säga hej till dem.. Planera lite jobb och så =) Nu börjar de röra på sig!!! Hoppas allt kommer gå bra =) Nu kommer jag grillen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0