Karro

Du är så sjukt störd och jag har saknat dig så stört mycket!
Skönt att få träffa dig lite idag.
"Jag vet inte hur allt började från början, Men allt började med...."
HAHA citat från Karro..
Du är så sjukt störd!!! Skrattar fortfarande åt dig!!!!
Du är så bra.

TACK för en rolig kväll tillsammans.
Saknat dig en jäkla massa!!
I morgon blir det lite badminton tillsammans.
Ojojoj.
Det kan juh inte gå annat än "bad" ;)


Så glad att du är hemma ett tag =) Kommer ha så massa skoj! Du säger ås mycket tokigt och skrattar åt mig när jag gör massa rörelser med handen och tycker det är skoj. Haha. Ja jag har juh humor den saken är säker. ;) Men verkligen vännen, har saknat dig massor. Ser fram emot lite galen tid nu när du är här. <3

ps. Jenny ska bli spanskalärare ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snygg bild du lyckades ta Jenny =) HAha DU spanksalärare!?!? Jag kan juh emr än dig. GE MIG JOBBET :D

2009-10-28 @ 14:03:34
Postat av: Karro

Nawwww va sött skrivet jag saknar dig också... JÄTTEMYCKET!!

Men du det med att jag rör massa på händerna det visste jag inte XD man kan ju tolka det som man vill också.. hehe ha det gött nu och lycka till med allt jobb. <3

2009-10-29 @ 12:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0