Innebandy ....

Det syns inte så bra på denna bild men.
Massa blåmärken efter innebandyn idag.
Haha Robert gick in för att skada mig.. hmm
Men jaa...



Vi var bara fyra stycken idag. Så det blev en hel del spring och slit.
Men kul hade vi i alla fall.
Även om David gick mig lite på nerverna.
Han typ höll fast min klubba eller fastna mellan hans ben och jag sa att han inte skulle göra så igen. Och sen var de kört. Allt jag gjorde var fel och de jag gjorde bra var tur. SUCK...
Men men Jag är nöld med min insats.
Gjorde flera mål och spelade ändå helt okej tycker jag.
JAG är nöjd och det är väl det som är huvudsaken!?

Sen vart den en vända till Västerås.
Hämtade Oscar och Anna =)
Dock så kände jag mig som tredje hjulet dit
Och som femte hjulet hem.
Saknar Joels famn =(

I morgon blir det SPA i alla fall.
Ska bli sååå skönt.
Updatering om det i morgon =)

Nu ska jag sova då jag ska gå upp 6.00 i morgon :O
Haha...

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0