Inget jobb

Blev inget jobb med Ida nästa vecka. PRUTT på det.
Hade sett fram emot att få träffa henne och få min en updatering om vad som händer i hennes liv. Men icke sa Nicke. JOBBIGT... MEN då blir det väl grillen i vecken i alla fall- Hoppas jag. Ska åka och prata med dem idag. Får se vart allt hamnar. Hoppas jag får jobba i alla fall. Vill inte bara sitta hemma. Usch. BLÄ... lev så besvikennär dem ringde för några minuter sen och sa att jag inte behövde jobba... Då kommer jag inte vara så upptagen som jag sa till David igår (A) hihi. Men men. Så kan det på om inte haspen är på. Eller hur :D haha. Men men.

Nu ska jag försöka få ihop ett föredrag till ikväll. Haha. Det blir nog bra. Sen blir det Lindgården från fem till åtta ungefär. Och det är jag som ska prata för konfirmanderna och så =) Haha. Jaja.

BÖRJA JOBBA JENNY!!! SITT INTE VID BLOGGEN & FACEBOOK OCH ALLT VAD DU NU GÖR!!!!! (hihi)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej svejs, kika förbi om du vill börja jobba till veckan... Kram

2009-10-22 @ 17:05:46
URL: http://birgittagh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0