i lördags

I lördags jobbade jag först 10-15 på lindgården.
Hoppas att min insats gör skillnad.
Hör från konfirmanderna att jag är den bästa :D
Hoppas bara andra assistenter inser att jag har mer erfarenhet och vill hjälpa dem =)

Kl 15 så vart de innebandy.
Det var så jäkla skoj.
Bästa innebandyn någonsin!!!!
Alla ville verkligen att jag skulle vara med och tvingade mig mer eller mindre skjuta på mål :D
Kanske låter barnsligt, men spelar man med Perra och Jonas så ...
Hah anej men kul var det. Riktigt skoj!!

Sen vid 18 tiden så hade vi middag hos Lars.
Vi skulle nämligen fira att hon fyllde 20,
Johanfyllde 18 och Molle som också fyllde 18.
MEN Lars stod i centrum.
Vi käkade lite tacos och sedan blev det presentöppning =)
Lars fick massa fint. Hihi
Sen spelade vi ölspelet HELT UTAN öl ;)
Vissa till och med nyktert ;)
Men ja skoj var det i alla fall

Haha sen hade vi några associala typer som först satt i köket medan vi alla andra var i vardagsrummet.
Sennär jag tvinga in dem i vardagsrummet sattt de bara med sina mobiler.
HELT VÄRDELÖST!!!
Skulle jag va Lars skulle jag ta illa upp :/
Men mennu är jag inte det.
Men tycka det är Illa får jag i alla fall ;)

Var kvar där till ca 00.00 på kvällen!
Sen gick jag hem och Tompa med vänner kom.
Det var tänkt att vi skulel till Lrs en vi skulel tydligen till västerås.
Var där till 6 på morgonen och sedan hem igen.
Oj oj oj ...


Sen på söndagen så sprang jag enjäkla massa + styrketräna i två timmar.
så jag hade sån träningsvärk så jag knappt kunde röra på mig =) Haha ;)

Lars du är så bra =)

Tack för en rolig kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0